14 Jun, 2008

Impian Jadi Nyata

Semalam saya ke Pejabat Pos Seri Kembangan. Tuntut kiriman pos yang sudah hampir luput tempoh serahannya :(

Seronok bukan kepalang apabila bungkusan itu diterima dari Jemari Seni Publishing atas nama Kak Yah. Wah! Ini pasti novel yang saya pesan.

Tebakan saya tepat. Alhamdulillah, dua buah novel tulisan Kak Su selamat saya terima - Tanah Andriyana & Nyanyian Tanjung Sepi. Siap dengan tanda tangan dan catatan manis dari Kaksu yang manis.

Suami saya senyum-senyum bila saya tayangkan novel-novel itu padanya, "habislah tak ada orang nak layan Abang sembang sehari dua ni .."

Saya jadi rambang mata. Tak tahu nak baca yang mana dulu. Lewat petang itu, Nyanyian Tanjung Sepi yang setebal 755 muka surat saya capai.

"Abang, Honey dah terpegang 'kamus' ni," saya pula senyum-senyum.

Alhamdulillah suami saya agak sibuk sehari dua ni dengan penggambaran dan persembahan. Jadi, sempatlah saya melayan perasaan ...

Pada Kaksu - yang saya kenali lewat lembah maya ini dan baru sekali bersua muka - terima kasih juta-juta sebab susah payah poskan novel tu.

Orang lain dah jenuh baca, tapi saya baru jumpa halaman pertama. Tapi, better late than never. Sekurang-kurangnya ini novel sendiri :)

Terima kasih juga pada suami yang rajin dan sabar melayan minat dan kerenah saya. Thanks a lot, habib!

Tiada ulasan: