13 Oktober, 2010

Penghargaan Dari Seorang Sahabat


Saya tiada kata membaca tulisan beliau.

Menerima sebuah penghargaan dari seorang sahabat, saya hilang kata. Saya tiada kata ajaib selain kalimah terima kasih buat beliau.

Ya. Entah siapalah saya, di sisi Allah di saat-saat manusia memuja memuji. Itulah azimat dari isteri yang turut berkongsi cinta dalam hati saya. Buat mengingatkan diri yang adakalanya terleka terbang tinggi.

Terima kasih, sahabatku - al-Akh Syafiq Zulakifli atas penghargaan itu. Semoga dirimu juga jadi permata ummah.

____________________________________________

Sahabat Saya : Ustaz Nabil Ahmad

JIKALAU tuan-tuan sempat membuka RTM1 atau Astro Oasis, tentu tidak lupa pada nama Ustaz Nabil Ahmad. Beliau pernah mengacarakan majlis pernikahan Mawi satu masa dahulu. Beliau kini berkhidmat di JAKIM sebagai Pegawai Hal Ehwal Islam bahagian penyiaran.

Beliau juga berkhidmat di SALAM fm , radio rasmi JAKIM.

.....

(Baca selanjutnya ...)


___________________________________

Tiada ulasan: