09 Mac, 2010

2 Tahun Mengukir Cinta

Untukmu,
suamiku ~ Nabil Ahmad ..

Dua tahun menjadi isterimu menjadi waktu-waktu berharga dalam hidupku.

Abang,

saya kaca,
dengan Abang, saya jadi permata.

Saya lilin,
dengan Abang, saya jadi suria.

Saya hamba,
dengan Abang, saya jadi ratu.

Dengan Abang, saya kenal cinta.

Cinta yang ada bahagia dan derita,
ada suka dan tawa.
Ada duka dan lara.

Abang,
saat terasa diri terbuang,
Abang titipkan kasih sebagai teman.

Saat saya rasa tersisih,
Abang di situ, mengubat sedih.

Saat saya ragu memilih haluan,
Abang di situ, menunjuk jalan.

Dan saat saya perlukan cahaya,
Abang pimpin meninggalkan gelita.

Abang,
hanya Allah yang paling layak
membayar harga cintamu
pada saya ~
dan, maafkan saya
jika belum
mampu menjadi
isterimu yang sempurna.


&


Abang,

The days rush on by
and we find, you and I,

That a really good
marriage depends
Not only on being
two partners in life
But also on
being good friends ...

And I'm
thankful each day
more than these
words can say,
For the kind,
loving things
that you do.

I'm so lucky,
I know,
to be sharing a lifetime
with someone as special as you.

Terima kasih untuk cintamu, selamanya.


Yang abang terima nikahnya pada 9 Mac 2008,
Suzana Mohamed Ali.

Tiada ulasan: